Одним із резервів досягнення лінгвокраїнознавчої компетенції учнів може бути позакласна робота. В органічній єдності з урочної, позакласна робота дозволяє збільшити час мовленевої практики, використання лінгвокраїнознавчих матеріалів збагаченню змістовно іншомовній діяльності учнів, та розкриттю діапазону ситуацій для використання англійської мови, як залогу спілкування. З метою посилення інтересу учнів до іноземної мови та заохочення їх до самостійної творчості поряд з традиційними завданнями використано такі популярні серед учнів форми навчання, як гра, змагання, бліц-турнір, подорож, квест-подорож, інсценування діалогів і віршованих текстів, кросворди.
Цікавою формою позакласної роботи з іноземної мови є проведення в учбовому закладі тижня англійської мови з 08.12.14 – 12.12.14 року, який є своєрідним звітом викладачів та учнів. Програма тижня складається викладачами за здалегіть і насичена різними за формою і змістом конкурсами: перегляд та обговорення відеофільму «Подорож Лондоном»; бліц-турнір «Велика Британія»; квест-подорож «Світ навколо нас»; виставка-демонстрація новинок англійської літератури для вивчення іноземної мови. Початок тижня – це випуск постерів учнями груп ліцею та відкриття виставки-демонстрації новинок англійської літератури. Переможцями стали учні групи № 4, 7. При проведенні позакласного заходу бліц-турніру «Велика Британія» присвяченому звичаєм і традиціям, мова якої вивчається, переможцями стали: Довгий Назар гр. № 4, Губатий Марко гр. № 4.
Велику зацікавленість учнів викликала демонстрація презентацій на вивчені теми з англійської мови. Цей вид діяльності розвиває творчі здібності учнів, їх логічне мислення і пам’ять, викликає інтерес до пошуку різних ідей і спілкування з учнями інших англомовних країн, ерудиції, креативності мислення та вільному володінню комп’ютерними технологіями в поєднанні з англійською мовою. Активну участь у створенні презентацій прийняли учні груп:
Подорож країнами та квест-подорож поглибили знання учнів про Велику Британію, США, Канада, Нову Зеландію, Австралію, підняв загальний культурний рівень учнів, привів інтерес до культури та історії англомовних країн, спонукав учнів для подальшого поглибленого вивчення англійської мови.