м. Біла Церква, вул. Гетьманська, 94, тел.: (0456) 39-15-28

Запрошуємо опанувати наступні професії на основі повної загальної середньої освіти (11кл): Електромонтажник -- Слюсар з ремонту автомобілів - Слюсар КВП - Радіомеханік-Майстер з діагностики автомобілів -  На основі базової загальної середньої освіти (9 кл): ЕлектромонтажникРізьбяр по дереву -- Монтажник радіоелектронної апаратури - Слюсар КВП - Радіомеханік-Слюсар з ремонту астомобілів-Оператор з обробки інформації-Майстер з діагностики автомобілів

Корисні посилання
Наша кнопка
Ми в соціальних мережах

Цікаве відео


Засідання методичної комісії викладачів та майстрів інформаційно-комунікаційного та художнього напрямів

Згідно плану роботи  ДПТНЗ «Білоцерківського професійного ліцею» на 2018-2019 н.р. 06.11.2018 було проведено чергове засідання методичної комісії викладачів та майстрів інформаційно-комунікаційного та художнього напрямів.

До розгляду та обговорення були представлені наступні питання:

Формування ключових компетентностей учнів «Інформаційно-цифрова компетентність».

Викладач спеціальних дисциплін професії «Різьбяр по дереву та бересті» - Безвербний Ігор Олегович у своїй доповіді розкрив зміст та важливість  даної компетентності. Зазначив що в сучасний цифровий вік, інформаційна компетенція зазнає значного впливу з боку швидкого розвитку технологій. З’являється поняття цифрової грамотності або цифрової інформаційної компетенції. Цифрова інформаційна компетентність може бути визначена як здатність розуміти та використовувати інформацію в різних форматах від мережевих комп’ютерних джерел та включає навички розшифровки мультимедійних образів, звуків і тексту.

Також відбулося обговорення   між викладачами та майстрами методичної комісії, де кожен поділився досвідом та розповів як дану компетентність  впроваджує в навчальний процес.

Розгляд нових методик викладання.

По даному питанню виступила викладач спеціальних дисциплін професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» - Малюк Вікторія Василівна на тему: «Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності». Було зазначено, що   в контексті «перевернутого навчання» постає питання: як зацікавити дітей вивчати матеріал на випередження вдома, коли і звичайне домашнє завдання учні виконують не завжди якісно. Мабуть, єдиний спосіб вирішення цієї проблеми полягає в тому, що відео уроки, відео лекції чи підручники, які використовуються в даній методиці, повинні бути цікавими, насиченими та зрозумілими не лише вчителю, а і школяреві. Підручник в ідеалі повинен бути цікавим і зрозумілим, відповідати віковим особливостям сприйняття інформації учнями, ураховувати між предметні зв’язки.