м. Біла Церква, вул. Гетьманська, 94

тел.: (0456) 39-15-28

НОВИНИнаступна новина >><< попередня новина

Обмін досвідом в рамках Школи педагога початківця

05.03.2020

Завтра урок… Впевненість, радість, приємні емоції домінують над тихенько притаїлими хвилюваннями. Чимало труднощів та складних ситуацій постануть на педагогічному шляху молодого педагога. Досвідчені педагоги кажуть: „Усе ще попереду: радощі і труднощі, успіхи і переживання…”

Молоді педагоги не залишаються наодинці зі своїми проблемами.  У ліцеї створена Школа педагога-початківця, основною метою якої є індивідаульна та колективна методична допомога педагогам-початківцям, розвиток та удосконалення професійних знань, умінь і навичок.  Організовується наставництво мудрих педагогів для молодих викладачів та майстрів виробничого навчання..

На всіх етапах розвитку освіти актуальною завжди  була, є і буде робота з педагогами-початківцями. Сьогоднішній початківець – майбутнє України, і саме від педагогічного  колективу, в який приходять молоді педагоги, залежить їх професійне становлення. Для того, щоб початківець став майстром, необхідно створити йому всі умови, надати методичну допомогу, стимулювати його творчість і активність.
 Робота  Школи педагога-початківця  спрямована на поповнення теоретичних знань молодих вчителів з усіх предметів, удосконалення методики викладання окремих дисциплін, на сприяння застосуванню активних форм і методів, впровадження передового педагогічного досвіду.

5 лютого в рамках роботи Школи педагога-початківця  викладач-методист 
 Л. Ірочко провела урок на тему: «Вивчення  залежності опору реальних провідників від їх геометричних параметрів та питомих опорів матеріалів».

На уроці використовувалися сучасні методи, прийоми, форми  та мультимедійні засоби навчання. Педагоги-початківці О. Щербенко та В. Майстренко поповнили свою педагогічну скарбничку новими методами навчання, які успішно будуть використовувати на уроках виробничого та теоретичного навчання. Як досвідчений викладач Любов Володимирівна  завжди готова ділитися своїм досвідом педагогічної діяльності та надати поради молодим фахівцям.