м. Біла Церква, вул. Гетьманська, 94, тел.: (0456) 39-15-28

Запрошуємо опанувати наступні професії на основі повної загальної середньої освіти (11кл): Електромонтажник -- Слюсар з ремонту автомобілів - Слюсар КВП - Радіомеханік-Майстер з діагностики автомобілів -  На основі базової загальної середньої освіти (9 кл): ЕлектромонтажникРізьбяр по дереву -- Монтажник радіоелектронної апаратури - Слюсар КВП - Радіомеханік-Слюсар з ремонту астомобілів-Оператор з обробки інформації-Майстер з діагностики автомобілів

Корисні посилання
Наша кнопка
Ми в соціальних мережах

Цікаве відео


Школа педагогічної майстерності

Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко

Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.

Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.

Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності

  • організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
  • залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими дітьми;
  • аналіз стану викладання предметів.

Основні напрямки та цілі роботи
 

  • методичне забезпечення інноваційної діяльності;
  • підвищення рівня педагогічної майстерності;
  • впровадження Державних стандартів;
  • індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
  • поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.

Основні заходи та форми роботи Школи педагогічної майстерності
 

  • Доповіді, усні журнали
  • Практичні рекомендації
  • Пам’ятка викладачу
  • Контрольна для викладача
  • До нотатника педагога
  • Анкетування
  • Психологічна крамниця
  • Бліц-інтерв’ю
  • Круглі столи
  • Диспути
  • Дискусії
  • Методичні консиліуми
  • Майстер-класи
Тема засідань для викладачів Тема засідань для майстрів виробничого навчання
Вересень
1.Школа Педагогічної майстерності:стратегія, принципи, напрямки, цілі роботи - Бауман Т.І.
жовтень
2.1 Урок учора, сьогодні завтра
2.2 Сучасний урок в нашому ліцеї (з досвіду роботи викладачів)
2.3 Аналіз відвіданих уроків
2.1 Уроки виробничого навчання. Вступний інструктаж
2.2 Вступний інструктаж в практиці майстрів виробничого навчання ліцею (з досвіду роботи)
2.3 Аналіз відвіданих уроків виробничого навчання
листопад
3.1 Методика проведення різних типів уроків.
3.2 Різні типи уроків в практиці педагогів ліцею (обмін досвідом)
3.1 Структура уроку виробничого навчання
3.2 Поточний інструктаж. (з досвіду роботи)
3.3 Методичні рекомендації щодо організації поточного інструктажу на уроках виробничого навчання
грудень
4.1 Роль навчально-методичного комплексу кабінету у підвищенні ефективності уроку 4.1 Навчальна майстерня. Організація робочих місць учнів
4.2 Робочі місця ; їх забезпеченість відповідно до програми . (З досвіду роботи)
4.3 Аналіз відвіданих уроків виробничого навчання
січень
5.1 Педагогічна взаємодія викладача та учня на уроці
5.2 Сучасні інноваційні технології в навчальному процесі (обмін досвідом)
5.1 Педагогічна взаємодія майстра та учня на уроці виробничого навчання
5.2 Мова майстра виробничого навчання на уроці виробничого навчання. Понятійний словник
лютий
6.1 Самоосвіта педагога
6.2 Методика створення і використання методичних посібників (обмін досвідом)
6.1 Самоосвіта майстра виробничого навчання
6.2 Методика створення і використання методичних посібників (обмін досвідом)
березень
7.1 Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду
7.2 Впровадження передового педагогічного досвіду в практику (з досвіду роботи)
квітень
8.1 Реалізація міжпредметних зв’язків в ліцеї
8.2 Міжпредметні зв’язки в практиці викладачів ліцею (обмін досвідом)
8.1 Реалізація міжпредметних зв’язків під час виробничого навчання
8.2 Міжпредметні зв’язки в практиці майстрів виробничого навчання ліцею (обмін досвідом)
травень
9.1 Підведення підсумків роботи за рік